czwartek, 14 czerwca 2012

Nareszcie trochę więcej zdjęć

Witajcie po dłuższej przerwie, obowiązki dnia codziennego trochę mnie przytłoczyły - ale starałem się jednak trochę popracować nad zdjęciami, filmem, a nawet nareszcie w spokoju udało mi się wysłuchać całej nowej płyty Sigur Rós.

Tak więc zapraszam do oglądania  wyselekcjonowanego zestawu zdjęć z wyprawy. Z 2,5 tysiąca wybrałem 825. Liczba nadal ogromna, ale to jest zestaw najpełniej dokumentujący całą podróż. Zdjęcia są na razie tylko wstępnie obrobione za pomocą automatów Picasy, w dodatku na bazie formatu jpeg, więc nie należy się spodziewać cudów. No ale chciałem jak najszybciej udostępnić je wszystkim zainteresowanym. Na finalny produkt fotograficzny bazujący na zdjęciach RAW "wywołanych" w Lightroom'ie trzeba będzie trochę poczekać - mam nadzieję, że w wakacje będę miał na to czas.

Na ukończeniu jest też wstępna wersja filmu - powinna się pokazać na YouTube w następnym tygodniu, o ile znajdę na to czas.

Tak więc stay tuned, będę informował na bieżąco o postępach, a na razie zapraszam w fotopodróż.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz